(Case) Ons water - Samenwerkende waterpartners

elsbetheilander@adfogroep.nl | Verschijningsdatum 03-09-2015

Het waterbewustzijn in Nederland is laag. De zeespiegel stijgt, terwijl de bodem blijft dalen en er zijn maatregelen nodig voor de toekomst. Dat gaat mensen raken, maar daar zijn ze zich nauwelijks van bewust. Daarnaast is het onduidelijk voor mensen wat ze zelf kunnen doen. Eerder werden massamediale campagnes ingezet om een breed publiek te bereiken. Uit onderzoek is echter duidelijk geworden dat de belevingsverschillen regionaal en lokaal zo verschillend zijn dat het beter is om maatwerk te bieden. De communicatie van de organisaties in de watersector is van oudsher heel versnipperd. Overheden, waterschappen en waterbedrijven vertellen allemaal hun eigen verhaal. Voor publiek is dat vaak niet helder. De uitdaging: hoe kun je de communicatieve kracht van de waterpartners slim bundelen, met behoud van ieders identiteit?

Gerelateerde artikelen



Niet gevonden? Vraag het de redactie!

Heeft u het antwoord op uw vraag niet gevonden, of bent u op zoek naar specifieke informatie? Laat het ons weten! Dan zorgen we ervoor dat deze content zo snel mogelijk wordt toegevoegd, of persoonlijk aan u wordt geleverd!

Stel uw vraag