Conclusies uit het trendonderzoek Interne Communicatie 2015

Ilse van Ravenstein | Verschijningsdatum 15-09-2015

De eigenwaarde van de IC’professional houdt niet over. Uit het trendonderzoek Interne Communicatie 2015 blijkt dat ze zichzelf een 6,4 geven. En van interne klanten wordt geen hoger cijfer verwacht: IC’ers verwachten een 6,1 te krijgen. In voorgaande jaren lag dit hoger. Vanwaar deze summiere tevredenheid? Organisaties zijn meer gefocust op externe communicatie, maar dat is in 2015 niet veel anders dan voorgaande jaren. Volgens 79 procent van de respondenten zien organisaties echt wel het belang van interne communicatie.

Gerelateerde artikelen



Niet gevonden? Vraag het de redactie!

Heeft u het antwoord op uw vraag niet gevonden, of bent u op zoek naar specifieke informatie? Laat het ons weten! Dan zorgen we ervoor dat deze content zo snel mogelijk wordt toegevoegd, of persoonlijk aan u wordt geleverd!

Stel uw vraag