Route voor het creëren van alignment

elsbetheilander@adfogroep.nl | Verschijningsdatum 22-04-2016

Goed doordachte communicatie tijdens de employee journey levert een organisatie veel op. Loyale klanten bijvoorbeeld. Marketeers zijn al een aantal jaar bezig met het in kaart brengen van de customer journey. De analyse van deze journeys geeft interessante inzichten, op basis waarvan strakke keuzes kunnen worden gemaakt ten aanzien van onder andere de waardeproposities. De inzichten die communicatie- en HR-professionals opdoen als zij de employee journey ontdekken, zijn zeker zo waardevol. Het levert het inzichten op die vaak nog niet bekend waren, maar vraagt wel om een andere kijk, namelijk vanuit de positie van de medewerker.

Gerelateerde artikelen



Niet gevonden? Vraag het de redactie!

Heeft u het antwoord op uw vraag niet gevonden, of bent u op zoek naar specifieke informatie? Laat het ons weten! Dan zorgen we ervoor dat deze content zo snel mogelijk wordt toegevoegd, of persoonlijk aan u wordt geleverd!

Stel uw vraag