Schijf van Vijf: nieuw model voor interne communicatie

Intelligence redactie | Verschijningsdatum 13-05-2014

Erik Reijnders gaat op zoek naar een realistischer model voor intern communiceren, dat past bij de huidige tijd én medewerker. In een directie of projectgroep leeft vaak de begrijpelijke wens om informatie over besluiten of ontwikkelingen breed in de organisatie te delen. De visie, de reorganisatie, de fusie, het cultuurprogramma, er zijn doorgaans veel thema'€™s waarover anderen geïnformeerd moeten worden. De directie vindt het dan van groot belang dat 'het verhaal' eenduidig is: van hoog naar laag moeten de managers in de hiërarchische lijn de door de directie '€˜geframede'€™ kernboodschap overbrengen, soms ondersteund met speciaal ontwikkelde toolkits.

Gerelateerde artikelen



Niet gevonden? Vraag het de redactie!

Heeft u het antwoord op uw vraag niet gevonden, of bent u op zoek naar specifieke informatie? Laat het ons weten! Dan zorgen we ervoor dat deze content zo snel mogelijk wordt toegevoegd, of persoonlijk aan u wordt geleverd!

Stel uw vraag