Stappenplan voor communicatie rond ‘Het Nieuwe Werken’

Redactie | Verschijningsdatum 03-02-2010

Ontwikkelingen rond ICT, internet en sociale media maken het in verschillende beroepen mogelijk om anders te gaan werken. 'Kenniswerkers' zijn niet per se meer gebonden aan één locatie of specifieke werktijden, maar kunnen werken waar en wanneer zij maar willen. Dit wordt Het Nieuwe Werken (HNW) genoemd. Dit beïnvloedt zowel het arbeidsproces als de (interne) communicatie en het werk van de communicatieafdeling. Opbouw van dit stuk: Communicatiestap 1: Oriënteer je op Het Nieuwe Werken. Communicatiestap 2: Communicatieplan opstellen Communicatiestap 3: Communicatie tijdens de besluitvormingsfase Communicatiestap 4: Het besluit is genomen Communicatiestap 5: De pilot Communicatiestap 6: De invoering Communicatiestap 7: Communicatie in de praktijk

Gerelateerde artikelen



Niet gevonden? Vraag het de redactie!

Heeft u het antwoord op uw vraag niet gevonden, of bent u op zoek naar specifieke informatie? Laat het ons weten! Dan zorgen we ervoor dat deze content zo snel mogelijk wordt toegevoegd, of persoonlijk aan u wordt geleverd!

Stel uw vraag