(VPRA case) De Amersfoortse – Doorgaan.nl

elsbetheilander@adfogroep.nl | Verschijningsdatum 02-07-2015

Verzekeraar De Amersfoortse lanceerde het crowdfundingplatform Doorgaan.nl. Een plek waar ondernemers hun business-initiatief aan investeerders en het grote publiek kunnen laten zien. De Amersfoortse helpt de ondernemers met campagnes, PR-ondersteuning en een tv-commercial om meer aandacht te krijgen voor hun projecten. Coebergh verzorgde de corporate PR voor Doorgaan.nl en de marketing-PR voor de ondernemers. Doel was om het platform snel en organisch te laten groeien. 53 ondernemers hebben zich opgegeven. In de eerste drie maanden werden zeven ondernemers succesvol ondersteund. Van een bio-dynamische zuivelfabriek in Zeewolde tot de ruigste stormbaan van Limburg. De ondernemers en hun verhalen werden zichtbaar in de media, wat resulteerde in 445 (earned) publicaties met een geschatte mediawaarde van 1,4 miljoen euro.

Gerelateerde artikelen



Niet gevonden? Vraag het de redactie!

Heeft u het antwoord op uw vraag niet gevonden, of bent u op zoek naar specifieke informatie? Laat het ons weten! Dan zorgen we ervoor dat deze content zo snel mogelijk wordt toegevoegd, of persoonlijk aan u wordt geleverd!

Stel uw vraag