(VPRA case) Foodbrigade maakt horeca-ondernemers zakelijk slimmer

elsbetheilander@adfogroep.nl | Verschijningsdatum 02-07-2015

Sligro wil een volwaardig partner zijn van het hogere marktsegment in de horeca. Niet alleen door bekend te staan als voordelig leverancier, maar ook als kennispartner. In het najaar van 2013 is het contentplatform Foodbrigade in het leven geroepen. Er bestaan echter veel horecapublicaties, de meeste gericht op culinaire domein, waardoor je je als mediamerk lastig kunt onderscheiden. Het domein dat Sligro kiest, samen met LVB Networks: horecaondernemers zakelijk slimmer maken. Die propositie slaat aan: wekelijks kan het platform rekenen op ruim 5000 bezoekers, waardoor het afkoerst op 250.000 bezoekers per jaar. Met een zorgvuldige opgebouwd aantal volgers op twitter (bijna 1700) en een hoge engagementrate op facebook (ruim 6800 likes) wordt een substantieel gedeelte van de doelgroep bereikt.

Gerelateerde artikelen



Niet gevonden? Vraag het de redactie!

Heeft u het antwoord op uw vraag niet gevonden, of bent u op zoek naar specifieke informatie? Laat het ons weten! Dan zorgen we ervoor dat deze content zo snel mogelijk wordt toegevoegd, of persoonlijk aan u wordt geleverd!

Stel uw vraag