(VPRA Case) KWF Kankerbestrijding – Wetenschap Dichtbij

elsbetheilander@adfogroep.nl | Verschijningsdatum 02-07-2015

KWF wilde zijn rol bij kankeronderzoek en wetenschap wat duidelijker onderstrepen, en zocht naar een manier om kankeronderzoek begrijpelijker en tastbaarder te maken voor het Nederlandse publiek. Ze lieten onderzoekers, die vaak onzichtbaar blijven, zelf vertellen over hun werk. Als ambassadeur van KWF. En dat draagt weer bij aan transparantie wat betreft de besteding van donatiegelden. BijlPR introduceerde de Onderzoeker van de Week. Een Facebookrubriek waar onderzoekers vertellen over hun onderzoek. Onderdeel van de strategie was een publiekspresentatie van Dream Teams tijdens de Sta op tegen kanker Tv-show. Uit de opbrengst van de jaarlijkse campagne financiert KWF namelijk teams van internationale toponderzoekers die werken aan baanbrekend onderzoek

Gerelateerde artikelen

Donatiemotieven

elsbetheilander@adfogroep.nl | Verschijningsdatum 10-03-2015



Niet gevonden? Vraag het de redactie!

Heeft u het antwoord op uw vraag niet gevonden, of bent u op zoek naar specifieke informatie? Laat het ons weten! Dan zorgen we ervoor dat deze content zo snel mogelijk wordt toegevoegd, of persoonlijk aan u wordt geleverd!

Stel uw vraag