(VPRA case) Randstad -Jeugd op zoek

elsbetheilander@adfogroep.nl | Verschijningsdatum 02-07-2015

In Nederland zitten zo’n 150.000 jongeren werkloos thuis. Met het programma ’Jeugd op Zoek’ zet Randstad zich samen met Mirjam Sterk, ambassadeur aanpak Jeugdwerkloosheid, in voor deze groep. Het programma beoogt in vijf weken tijd zoveel mogelijk jongeren aan werk of op weg naar werk te helpen. Bijl PR zette bij de pr-strategie het maatschappelijk belang centraal. Jongeren kregen een gezicht bij bedrijven door meer in te zoomen in op hun verhalen, uitdagingen en hun talenten. Jongeren konden workshops volgen om zich beter te presenteren , en via social media werden CV’s gecheckt. Na vijf weken hadden bijna 10.000 jongeren een baan. Deze case eindigde op de longlist voor de VPRA awards 2015.

Gerelateerde artikelen



Niet gevonden? Vraag het de redactie!

Heeft u het antwoord op uw vraag niet gevonden, of bent u op zoek naar specifieke informatie? Laat het ons weten! Dan zorgen we ervoor dat deze content zo snel mogelijk wordt toegevoegd, of persoonlijk aan u wordt geleverd!

Stel uw vraag